El Voleibol Sant Cugat organitza el 1r Torneig de Volei Platja a Sant Cugat

Avui, 10h | Carrer de la Mina

voleibol_cvscharis_14_15_hd.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
27/06/15 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Voleibol

El Club Voleibol Sant Cugat organitza el 1r Torneig de Volei Platja de Sant Cugat entre aquest dissabte i dilluns a la nova instal·lació situada al carrer de la Mina. Les inscripcions són gratuïtes i es poden fer el mateix dia de la competició, amb premis per als primers classificats. Els partits donaran el tret de sortida aquest dissabte a les deu del matí.

La vicepresidenta del Club Voleibol Sant Cugat, Lola Mata, considera que el torneig és una bona oportunitat perquè el públic es fixi en aquest tipus d’esport.

Declaracions

Lola Mata

Estem molt agraïts a l’Ajuntament perquè ha construït una instal·lació que necessitàvem. A més, el que ens permet és visibilitat, que es vegi un esport exclusivament femení i que el públic pugui participar-hi.

El Voleibol Sant Cugat enceta enguany aquesta iniciativa.