El Winterthur Sant Cugat guanya per un clar 8 a 0 al Casa Alcalà del Prat a la primera jornada de lliga a la Nacional B. Els vermell-i-negres són molt superiors al seu rival en tot el partit i mostren la gran diferència de joc que hi ha entre tots dos conjunts. El president santcugatenc, Josep Maria Zapater, diu que, per la qualitat del contrari, ningú s’esperava una golejada així.
Primera victòria del Winterthur Sant Cugat a la Nacional B i amb un festival de joc i gols propi d’un equip candidat a l’ascens. Encara es massa d’hora per posar el cartell de favorit del grup al Winterthur, però mirant el matx, el resultat i tenint en compte que l’Alcalà del Prat l’any passat va acabar cinquè a la lliga aquest nou conjunt de Jaime Martínez s’intueix que estarà, almenys, entre els 7 primers classificats. Vuit gols i jugant d’una manera molt vistosa, alegre i fent gaudir a la graderia de la Rambla del Celler. Així va ser el Winterthur en aquest inici de lliga. El matx, a part de mostrar la qualitat de la plantilla santcugatenca, molt jove a la seva totalitat, va servir també per veure i, a la vegada destacar, la motivació i les ganes d’un conjunt vermell-i-negre que se li veu una altra cara per aquest nou repte de la Nacional B. El president del Winterthur, Josep Maria Zapater, diu que ell no s’esperava vuit gols, ja que el rival, la temporada passada, va ser dels millors equips de la lliga.
Zapater
Zapater fa un anàlisi detingut del debut dels més joves amb el Wintenthur i comenta el gran partit que han fet tant ells com tota la plantilla sencera.
Zapater
El cap de setmana vinent el Winterthur viatja al Principat d’Andorra per enfrontar-se al Sant Julià de Lòria.

