S'obre el termini de sol·licitud del vot per correu per les eleccions al Parlament del 14-F

El termini per fer la sol·licitud acaba el dijous 4 de febrer

Les eleccions al Parlament de Catalunya estan previstes pel diumenge 14 de febrer / Foto: Cugat Mêdia

Eleccions Parlament 30-M

Publicat el 11/gen/21 per Sara Bella

Des d'aquest dilluns i fins al 4 ja es pot sol·licitar el vot per correu de les eleccions al Parlament de Catalunya, previstes per al 14 de febrer. Si la sol·licitud és admesa per l'Oficina del Cens Electoral, ja no hi haurà la possibilitat de votar de forma presencial a la mesa.

Els electors residents a Espanya amb dret a vot poden fer la sol·licitud de dues maneres diferents:

  • Telemàticament, si tenen un certificat electrònic reconegut, a través del web Correus.
  • Presencialment, entregant personalment l'imprès a qualsevol oficina de Correus, sempre i quan s'acrediti la identitat amb el DNI, el passaport o el carnet de conduir. En qualsevol dels tres casos, ha de ser el document original, les fotocòpies no estan acceptades.

  • Si la sol·licitud és acceptada, l'elector o electora rebrà la documentació corresponent i podrà enviar el seu vot fins al dimecres 10 de febrer.

    Trobareu més informació sobre les eleccions i el vot per correu al web parlament2021.cat.