Elisabet Franch comença avui la residència a La Pedrera amb un concert

elisabet-franch-pedrera.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
18/09/16 a les 06:00h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Cultura

La flautista santcugatenca Elisabet Franch actua aquest diumenge a les sis de la tarda a La Pedrera de Barcelona i ho farà en dues ocasions més, el 22 de gener i el 16 abril, en les Residències Musicals 2016-2017 d’aquest monument. Franch és un dels tres músics escollides en la cinquena edició d’aquest cicle que posa sobre l’escenari joves talents musicals.

El piano de Josep Buforn acompanyarà l’artista en la interpretació del nou repertori que inclou peces d’artistes clàssics com Briccialdi i Mouquet. En el seu últim concert, Franch actuarà amb el pianista Albert Guinovart

i músics de la Banda Municipal de Barcelona i del Gran Teatre Liceu. La major part de la trajectòria musical de Franch

ha estat a l’estranger. Per això ha explicat a Cugat.cat que l’objectiu d’aquesta residència és apropar la seva música al públic català.

Declaracions

Elisabet Franch

La residència és l’empenta que ajudarà que em coneguin més al país. Em van dir que un dels motius pels quals em van seleccionar és perquè tinc una carrera brillant fora i aquí no estic tan reconeguda.

Aquest octubre la flautista s’incorporarà a l’Orquestra Simfònica de Suzhou,

una orquestra de nova creació a la Xina, com a solista assistent i ho combinarà amb les actuacions a Barcelona.

Declaracions

Elisabet Franch

Em fa una mica de por i respecte marxar tan lluny, però almenys la residència em farà tornar cap aquí. Per això crec que ha vingut en un moment clau.

Franch va guanyar el 2014 un Premi Ciutat de Sant Cugat.