Els Ambaixadors Reials reben centenars d’infants per fer arribar les cartes a Ses Majestats

ambaixador-reial-2016.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
05/01/16 a les 18:06h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Societat

Centenars d’infants han entregat les seves cartes als Ambaixadors Reials aquest dilluns al Celler Modernista. L’amenaça de pluja no ha estat un impediment perquè grans i petits gaudissin d’una trobada amenitzada per l’animador Pep Callau i el ritme dels Kata Kitinga.

Els dos ambaixadors han arribat puntualment al Celler pujats en un Ford Mustang vermell i repartint caramels a les famílies que ja feien cua. El canvi d’emplaçament -els anys anteriors la trobada havia tingut lloc a la plaça de Barcelona

– ha permès resguardar els assistents de les lleugeres precipitacions que han caigut durant la tarda. Un dels Ambaixadors Reials ha posat en valor el comportament dels infants santcugatencs durant l’any passat.

Declaracions

Ambaixador Reial

S’han comportat molt bé, com sempre, són maquíssims. Aquests dies no tenim ni un minut de descans. El dia no és fred i acompanya la gent a sortir al carrer.

La canalla té ben clar quins regals vol rebre aquest dimecres.

Declaracions

Infants

Una classe de Playmobil, perquè el Pare Noel m’ha portat una joguina gegant. / Volem el Lego, un ‘Scalextrix’ i unes sabatilles amb rodes. / He demanat moltes coses. / Una fada voladora. / Uns cascos.

La recepció dels Ambaixadors Reials d’aquest dilluns és l’avantsala a l’arribada de Ses Majestats els Reis d’Orient, que aquest dimarts a la tarda recorreran els carrers de Sant Cugat, dels districtes i de Valldoreix

per repartir caramels a la canalla i per recollir les cartes d’última hora.