Els campus esportius de Setmana Santa de la UESC, el SantCu i la Penya Blaugrana de Sant Cugat finalitzen enmig d’una sensació general de satisfacció entre els seus organitzadors. En total, gairebé dos centenars de nens i nenes han gaudit dels seus esports favorits durant els primers dies de vacances escolars. Mira el reportatge a Cugat tv
El campus de la UESC ha estat el més nombrós, arribant per primer cop a la xifra dels 100 participants. Tots ells han practicat i millorat la seva tècnica en bàsquet i, a més, han jugat a tennis taula i escacs com a activitats complementàries. El responsable del campus de la UESC, David Martín, qualifica d’èxit el gran nombre de participants inscrit en aquesta nova edició.
David Martín
A la ZEM Jaume Tubau, el SantCu ha celebrat el seu campus reunint un total de 37 futbolistes, amb un increment de 10 participants respecte l’última edició. El responsable del Campus del SantCu, Juan Antonio Gil, explica que aquests dies han intentat que els assistents s’ho passessin bé jugant a futbol.
Juan Antonio Gil
Finalment, el campus de la Penya Blaugrana de Sant Cugat-Escola de Futbol Hristo Stoichkov ha comptat amb la presència de 34 futbolistes. El responsable de l’activitat, Paco Pareja, ha destacat l’alt nivell futbolístic dels participants.
Paco Pareja
Finalitzen, doncs, aquests campus que han omplert d’esport, des de dilluns fins dijous, els primers dies de vacances escolars.

