Els CAP de Sant Cugat estaran oberts durant l’agost, però adapten l’horari

190708-cap-sant-cugat-a-ajuntament.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
09/07/19 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

Els Centres d’Atenció Primària (CAP) de Sant Cugat canvien l’horari durant l’agost. Els CAP de la Mina, de Valldoreix i de Can Mates romandran oberts entre setmana fins les tres de la tarda, segons ha informat a Cugat Mèdia Mútua Terrassa, gestora del servei. En el cas dels consultoris dels districtes, el de la Floresta atendrà els dilluns, dimecres i divendres d’agost de nou a una i els dimarts i dijous de vuit a una. El de les Planes tanca durant tot el mes.

A partir de l’1d’agost aquests són els horaris dels CAP i consultoris de la ciutat.

CAP Sant Cugat, Valldoreix i Can Mates De l’1 d’agost fins al 6 de setembre atenen de dilluns a divendres de vuit del matí a tres de la tarda. Per a urgències fora d’aquest horari es pot trucar al 93 589 11 22.

Consultori de la Floresta De l’1 al 31 d’agost atén els dilluns, dimecres i divendres de nou del matí a una de la tarda. Els dimarts i dijous, de vuit del matí a una de la tarda.

Consultori de les Planes Està tancat de l’1 al 31 d’agost.