Els castellers consideren un ‘èxit’ la 2a trobada de colles a Formentera

castellers-formentera2.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
11/08/10 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

Els castellers santcugatencs valoren positivament la seva participació a la 2a trobada de colles de Formentera. En aquesta edició de la trobada hi han participat uns 70 castellers de diferents colles, però amb una representació majoritària dels Gausacs. La cita va tenir lloc la setmana passada a Formentera.

La iniciativa de fer una trobada de castellers a les Balears va néixer a Sant Cugat. El president de la colla Ses Talaies de Formentera, el santcugatenc Joan Racodà, ha valorat la convocatòria com un ‘èxit’ i ha destacat la rebuda ‘càlida’ de la població formenterera. Racordà explica a Cugat.cat quins han estat els principals castells carregats.

Declaracions

Joan Racordà

Els castells que hem carregat són importants i és el requisit per poder dir que són castells.

Racordà també ha avançat que el bon funcionament de la iniciativa farà que Ses Talaies de Formentera es constitueixi formalment com a entitat castellera properament.