Els Castellers de Sant Cugat aixequen un 3 de 7 a la seva actuació a Sants

castellers-torre.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
01/04/04 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Cultura

Els castellers de Sant Cugat han aconseguit, per primera vegada aquesta temporada, descarregar un 3 de 7 en la seva actuació, aquest cap de setmana al barri de Sants de Barcelona. Tot i que l’intent de carregar un 4 de 7 va fer fallida, la colla local es proposa, en la propera cita castellera a Lleida, poder aixecar aquesta torre.

L’actuació al barri de Sants ha aconseguit realitzar el primer castell de 7 de la temporada. La colla local, però, no ha aconseguit aixecar, com era la seva intenció, el 4 de 7 a causa de la poca participació en la formació de la pinya. Així ho explica l’Aina, una de les membres dels Castellers de Sant Cugat.

A la segona ronda, els de la camisa verda es van haber de conformar amb un 4 de 6, aixecat amb la participació d’una nova enxaneta. Pels Castellers, aquest fet és molt important, ja que és extremadament difícil canviar els components i la línea general d’un castell. La propera cita serà a Lleida on actuaran a la Plaça de la Paeria.