La comunió entre aficionats i esportistes s’ha trencat per les restriccions de la Covid-19 que no permet entrar públic a les instal·lacions. Els clubs santcugatencs han aprofitat aquest fet per potenciar les xarxes socials i oferir els partits en directe dels primers equips que competeixen en àmbit estatal. El Club Rugby Sant Cugat i el DSV- Club Voleibol Sant Cugat ja fa algunes temporades que ofereixen aquesta possibilitat. L’Olímpyc Floresta, la UESC, l’Handbol Sant Cugat i el Patí Hoquei Club Sant Cugat s’han afegit aquesta campanya amb retransmissions dels partits.
La Covid-19 s’ha convertit en el gran enemic de l’esport privant de la pràctica esportiva, però també per al públic en general i dels aficionats en particular. Des dels clubs santcugatencs s’han buscat fórmules per apropar els partits dels diferents equips. D’aquesta manera es pot gaudir dels enfrontaments des de casa.
Diferents canals, mateix objectiu
L’Olímpyc Floresta ofereix els partits a través de l’Instagram Live i és la plataforma que millor s’adapta segons un dels directius, Martí Ángel. Ángel ressalta que és una manera de potenciar el club a les xarxes socials i també arribar a la nostra afició. Un altre cas diferent és el del Patí Hoquei Club Sant Cugat, tant masculí com femení, que ofereix els partits per la plataforma twitch amb imatge i locució. El canal de Youtube de cada club és el més utilitzat per a la majoria d’entitats. El DSV- Club Voleibol Sant Cugat, el Club Rugby Sant Cugat, l’Handbol Sant Cugat i la UESC ofereixen aquesta possibilitat. El president de la UESC, Vicenç Beltrán, ressalta que és una feina que fa el club perquè les famílies puguin veure els partits en directe del primer equip.
L’Handbol Sant Cugat inicia una campanya de micromecenatge
El club vermell-i-negre inicia aquest dijous una campanya
per comprar una càmera de vídeo i oferir més qualitat visual a les retransmissions. L’entitat ha fet un vídeo promocional
per demanar ajuda als seus aficionats a través del micromecenatge. El president de l’Handbol Sant Cugat, Julià López-Arenas, ressalta que volen encara potenciar més les retransmissions i per això fan aquest micromecenatge.

