Les associacions de comerciants Sant Cugat Comerç (StC) i Centre Vila encaren la temporada de rebaixes d’hivern, que comença oficialment després del dia de Reis, amb optimisme. Malgrat això, lamenten el buit legal que deixa la normativa actual, que permet fer descomptes durant tot l’any.
Els compradors dels establiments santcugatencs trobaran preus que poden arribar a reduir-se entre un 20 i un 50%. A mesura que avancin les setmanes, els preus poden baixar fins al 70% en alguns casos. El gerent de l’associació Sant Cugat Comerç, Jesús Carballo, explica a Cugat.cat que encaren les rebaixes amb incertesa.
Jesús Carballo
En aquest sentit, la presidenta de l’associació Centre Vila, Maria Calope, fa una crida als santcugatencs a consumir comerç de proximitat durant aquesta època.
Maria Calopa
El període de rebaixes s’allargarà des d’aquest dissabte fins al 6 de març.

