L’Ajuntament fa un pas més en el programa ‘Connecta’t@santcugat’ i ofereix accés a Internet sense fils (Wifi) als equipaments municipals i de forma gratuïta. El consistori, els centres cívics dels districtes, la masia Torreblanca, el Teatre-Auditori i la Zona Esportiva de la Rambla del Celler són alguns dels equipaments que ofereixen el servei.
Els equipaments municipals disposaran a partir d’ara d’accés legal i segur Wifi, perquè tothom en pugui fer ús de forma gratuïta. Per utilitzar la xarxa sense fils municipal, cal registrar-s’hi prèviament. La regidora de Societat de la Informació, Marta Subirà, valora la mesura.
Marta Subirà
A banda de l’accés a Internet, també s’ofereix la possibilitat d’accedir als diferents webs municipals com el portal de l’Ajuntament, dels centres cívics, al Portal d’Entitats i a la pàgina de Ràdio Sant Cugat. Tot i poder navegar lliurement per la xarxa, Subirà destaca que algunes pàgines estan bloquejades al servei.
Marta Subirá
Els centres cívics de les Planes, la Floresta i Mira-sol, el Teatre-Auditori, la Mostra de Comerç Sant Cugat Actiu, el nou Ajuntament i la Zona Esportiva de la Rambla del Celler són alguns dels equipaments que implantaran el servei, en diferents fases.

