Els equipaments municipals oferiran connexió gratuïta sense fils a Internet

wifi-ajuntament.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
27/03/07 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Municipal

L’Ajuntament fa un pas més en el programa ‘Connecta’t@santcugat’ i ofereix accés a Internet sense fils (Wifi) als equipaments municipals i de forma gratuïta. El consistori, els centres cívics dels districtes, la masia Torreblanca, el Teatre-Auditori i la Zona Esportiva de la Rambla del Celler són alguns dels equipaments que ofereixen el servei.

Els equipaments municipals disposaran a partir d’ara d’accés legal i segur Wifi, perquè tothom en pugui fer ús de forma gratuïta. Per utilitzar la xarxa sense fils municipal, cal registrar-s’hi prèviament. La regidora de Societat de la Informació, Marta Subirà, valora la mesura.

Declaracions

Marta Subirà

Una de les mesures que ens ha semblat interessant és instal·lar el servei Wifi perquè tot ciutadà pugui disposar d’accés a Internet de forma gratuïta.

A banda de l’accés a Internet, també s’ofereix la possibilitat d’accedir als diferents webs municipals com el portal de l’Ajuntament, dels centres cívics, al Portal d’Entitats i a la pàgina de Ràdio Sant Cugat. Tot i poder navegar lliurement per la xarxa, Subirà destaca que algunes pàgines estan bloquejades al servei.

Declaracions

Marta Subirá

Aquest no és un servei privat, és un servei públic i hi ha una sèrie de continguts que com a servei públic hem de limitar.

Els centres cívics de les Planes, la Floresta i Mira-sol, el Teatre-Auditori, la Mostra de Comerç Sant Cugat Actiu, el nou Ajuntament i la Zona Esportiva de la Rambla del Celler són alguns dels equipaments que implantaran el servei, en diferents fases.