Els Gausacs porten de nou a plaça tres castells de 8 a la Diada de la colla d’aquesta tarda

170713-diada-castellers.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
22/07/17 a les 06:00h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Cultura

Els Castellers de Sant Cugat celebren aquest dissabte la Diada de la Colla amb l’objectiu d’aixecar el 2 de 8 amb folre, el 3 de 8 i el 4 de 8. L’actuació serà a les sis de la tarda a la plaça Octavià i tindrà la presència de la Colla Jove Xiquets de Tarragona i amb la dels Minyons de Terrassa, dues colles que ja han carregat castells de 10.

Els Gausacs vénen d’una de les millors actuacions de la seva història en la diada de Festa Major, quan van descarregar el 3 de 8, la torre de 8 amb folre i el 5 de 8, a més de carregar el pilar de 6. La presidenta dels Gausacs, Gemma Aristoy, destaca el nivell de les dues colles convidades.

Declaracions

Gemma Aristoy

Els Minyons de Terrassa tenen l’endemà l’actuació de Santes de Mataró i la de Sant Cugat els pot servir per fer proves de castells importants. La Jove de Tarragona porta una trajectòria espectacular i esperem que portin grans castells.

Activitats complementàries

A partir de dos quarts de dotze del matí començaran els jocs d’aigua infantils a la plaça de Can Quitèria. Després de l’actuació, la diada seguirà amb un sopar popular amb les dues colles convidades i amb els concerts del grup santcugatenc Dröpools

i d’Ebri Knight

al parc de Ramon Barnils a les deu de la nit.