Els impulsors del Kitsune obren un nou restaurant a Sant Cugat

Santa Quitèria ofereix un concepte diferent del restaurant japonès

El nou restaurant Santa Quitèria / Foto: Cugat Mèdia
-->
Enllaç copiat al clipboard

Redacció

Serveis Informatius de Cugat Mèdia

Llegir-ne més

Serveis Informatius de Cugat Mèdia

Llegir-ne més
24/05/26 a les 19:12h
 |  1 minut de lectura
Secció: Economia

Santa Quitèria, el nou restaurant dels fundadors de Kitsune, fa un mes que ha obert portes a Sant Cugat amb una proposta de cuina tradicional, però modernitzada. El local, situat al número 5 de la rambla de Can Móra, és el que acollia el restaurant Can Móra.

El nou establiment ofereix esmorzars de forquilla, vermuts i àpats per compartir, amb embotits, tapes i arrossos, entre d’altres. Santa Quitèria obre de dilluns a diumenge, de 8 h a 00.30 h, amb cuina oberta tot el dia.

Darrere del projecte hi ha els impulsors del Kitsune, amb restaurants a Sant Cugat, Barcelona i Sabadell.