Els partits polítics valoren positivament el servei de RSC

-->
Enllaç copiat al clipboard
14/06/02 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Política

Coincidint amb el vintè aniversari d’aquesta emissora, els portaveus de les diferents formacions polítiques han fet la seva valoració de Ràdio Sant Cugat. Tots els partits han coincidit a destacar la feina d’aquesta casa al servei de la ciutat, però demanen més pluralitat informativa.

Des del PSC s’ha subratllat el servei de l’emissora, però demanen un tractament menys institucional i més representatiu de tots els ciutadans. Aquestes són les paraules de Jordi Menéndez:

Per la seva part, la presidenta local del Partit Popular, Berta Rodríguez, ha destacat la proximitat de l’emissora i el seu paper com a mitjà de comunicació:

Des d’Iniciativa per Catalunya-Verds, es valora molt positivament la feina i l’entusiasme dels professionals d’aquesta casa, però consideren que els estatus de l’OAMCIC NO garanteixen prou la pluralitat i la independència de l’emissora. Escoltem Francesc Godàs:

Finalment, des d’Esquerra Republicana feliciten la feina d’aquesta emissora i el seu paper insustituible per seguir, dia a dia, l’actualitat de Sant Cugat. Escoltem Edurard Pomar: