Els Premis Esport en Marxa reconeixen la trajectòria de Marta Batllori i Didac Salas com a millor esportista

-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
25/11/11 a les 02:15h
 |  3 minuts de lectura

Cinc clubs esportius, l’entrenador de futbol Jordi Muñoz, l’atleta Didac Salas, l’expresidenta del Muntanyenc de rítmica, Marta Batllori, i la nedadora Èrika Villaécija han estat els grans triomfadors de la 15a edició dels Premis Esport en Marxa, organitzats per Cugat.cat, que s’ha celebrat aquest divendres al Bocca Restaurant & Club.

Didac Salas s’ha convertit en el millor esportista després d’una temporada molt brillant amb el campionat de Catalunya i d’Espanya júnior, bronze a l’Europeu de la mateixa categoria i el subcampionat de Catalunya absolut. Mèrits que han fet que el saltador de perxa de la nostra ciutat aconseguís aquest guardó. Més premis individuals. El millor entrenador ha recaigut en Jordi Muñoz que és l’actual entrenador del Ripollet de futbol que milita a Primera Catalana i que la temporada passada aconseguia el campionat de lliga a Preferent i l’ascens. La nedadora Èrika Villaécija ha guanyat la millor projecció exterior després d’aconseguir una medalla a l’Estatal i convertir-se en la primera esportista espanyola que disputarà uns Jocs Olímpics a la prova dels 800 metres i aigües obertes. Finalment la millor trajectòria ha estat per a Marta Batllori, expresidenta de la secció de rítmica del Muntanyenc i gran impulsora de la consolidació i creixement d’aquest esport a casa nostra. Escoltem a Èrika Villaécija, Didac Salas, Jordi Muñoz i Marta Batllori.

Declaracions

Guanyadors

És un honor que la teva ciutat reconegui el teu treball / Valora una feina que fa molt temps que faig/Aquest guardó és una gran recompensa / El premi és a la meva tasca.

Pel que fa als premis de conjunt cal destacar el de millor conjunt sènior que ha recaigut en el Patí Hoquei Sant Cugat masculí després del campionat de lliga de Primera Catalana i ascens a Primera Nacional Catalana, tercera categoria de l’hoquei patins estatal. A la categoria d’equip júnior, l’infantil del Club Voleibol Sant Cugat s’ha endut el guardó després de quedar campió de Catalunya i d’Espanya. L’entrenador del Patí Hoquei Sant Cugat, Jordi Raga, i el vicepresident del club Voleibol Sant Cugat, Àngel Sanchís, expliquen les seves sensacions després de rebre els guardons.

Declaracions

Guanyadors

Aquest premi és un reconeixement a dos anys de treball. / Hem dedicat el premi a Miquel Martínez.

El Junior, el Club Karate Sant Cugat, la Unió Ciclista Sant Cugat també han guanyat diferents guardons. La secció de futbol del Junior s’ha endut el premi a la millor direcció esportiva pel seu treball tècnic al futbol base. El Club Karate Sant Cugat per la seva promoció de la base amb creixement d’aquest esport a la nostra ciutat i presència a diferents competicions nacionals i estatals. Finalment la Unió Ciclista Sant Cugat per la seva projecció social després de participar a les jornades de mobilitat sostenible en els últims anys i d’altres activitats que promouen l’ús de la bicicleta. El director esportiu del Junior, Hans Schönhofer, el director tècnic del Club Karate Sant Cugat, Salvador Àlvarez, i el president de la Unió Ciclista Sant Cugat, Rafa Robledo, satisfets amb els guardons aconseguits.

Declaracions

Guanyadors

El ciclisme és un sentiment molt important. / Aquest premi significa elegir molt bé amb la que treballes. / Els nens són el premi de la promoció de la base.

Una 15a edició dels Premis Esport en Marxa que segueix promocionant i guardonant el treball de l’esport santcugatenc.