Els sis presidenciables de l’EMD de Valldoreix, aquest dijous al debat territorial del 26-M

El debat està organitzat per l'Associació de Propietaris i Veïns de Valldoreix, Valldaurex i Cugat Mèdia

190521-debat-valldoreix.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
22/05/19 a les 06:00h
 |  2 minuts de lectura

Els sis candidats a la presidència de l’EMD de Valldoreix enfrontaran propostes aquest dijous al debat territorial de cara a les eleccions municipals de diumenge. La cita tindrà lloc a les set de la tarda a la sala de plens de la Casa de la Vila, està organitzada per l’associació Valldaurex, l’Associació de Propietaris i Veïns de Valldoreix i Cugat Mèdia i es podrà seguir en directe a través de la ràdio, per ‘streaming’ a Cugat.cat i a les xarxes socials del grup.

El debat anirà moderat per la periodista de Cugat Mèdia Sílvia González i per l’historiador i president de Valldaurex, Juanjo Cortés, i comptarà amb Josep Puig, candidat de Junts per Sant Cugat Valldoreix, Xavier Humet, de Guanyem Valldoreix, Sergio Blázquez, de Cs, David Sempere, de Primàries Valldoreix, Susanna Casta, del PSC i Marta Salvador, del PP. Pel que fa a les temàtiques, es debatrà sobre cinc grans blocs: seguretat ciutadana; urbanisme, habitatge i mobilitat; pla d’equipaments i centralitat; conveni econòmic i regulació EMD, participació i el minut d’or. L’EMD de Valldoreix funciona amb el seu propi sistema electoral

i el 26 de maig els habitants del territori decidiran qui seran els seus representants a la junta de veïns els propers quatre anys. Les meses de Valldoreix tindran una urna més. Allà, els votants dipositaran la papereta d’un dels sis candidats que es presenten a la presidència.

Cugat Mèdia t’acosta tota la informació del 26 de maig

Pots consultar tota l’actualitat referent als comicis del 26-M a l’especial de Cugat Mèdia.