23/02/20 a les 09:54h
|
1 minut de lectura
Secció:
Altres
Xavier Ortega i Xavier Olivera han fet el cim de l’Aconcagua, de 6.952 metres, juntament amb un tercer integrant de l’expedició, Joan Mulero. Ortega és instructor de marxa nòrdica del Club Muntanyenc Sant Cugat i Olivera també és soci de l’entitat santcugatenca. Els dos integrants del Muntanyenc han assolit aquest èxit històric superant forts vents de més 105 quilòmetres per hora.
Tags:
