Els socis del Club Muntanyenc Xavier Ortega i Xavier Olivera fan el cim de l’Aconcagua

Xavier Ortega i Xavier Olivera assoleixen un èxit històric a l'Aconcagua

200223-cimaconcagua_font_muntanyenc.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
23/02/20 a les 09:54h
 |  1 minut de lectura
Secció: Altres

Xavier Ortega i Xavier Olivera han fet el cim de l’Aconcagua, de 6.952 metres, juntament amb un tercer integrant de l’expedició, Joan Mulero. Ortega és instructor de marxa nòrdica del Club Muntanyenc Sant Cugat i Olivera també és soci de l’entitat santcugatenca. Els dos integrants del Muntanyenc han assolit aquest èxit històric superant forts vents de més 105 quilòmetres per hora.