Els socis diuen sí a Robledo i al despatx del PAV2

escut.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Carme Reverte

Amant de la ràdio, els esports i la informació km 0. M'apassiona la conversa de prop i cara a cara. Em fascina conèixer persones, descobrir llocs i el que es cuina. Visca l'autenticitat!

Llegir-ne més

Amant de la ràdio, els esports i la informació km 0. M'apassiona la conversa de prop i cara a cara. Em fascina conèixer persones, descobrir llocs i el que es cuina. Visca l'autenticitat!

Llegir-ne més
17/12/08 a les 15:32h
 |  1 minut de lectura
Secció: Ciclisme

Rafa Robledo és el nou president de la Unió Ciclista Sant Cugat. Així ho ha decidit per unanimitat l’assemblea de socis, que a més ha donat el vist-i-plau al despatx ofert per l’Ajuntament al PAV2.

La Unió Ciclista Sant Cugat podrà disposar finalment d’un local propi. Serà un dels despatxos del PAV2 que l’Ajuntament ofereix als clubs perquè disposin d’un espai on desenvolupar part de la seva activitat. L’assemblea de la UCSC ho ha sotmés a votació i els socis han donat l’OK. El nou president, Rafa Robledo, afirma que el local és limitat però que intentaran aprofitar-lo.

Declaracions

Rafa Robledo

És limitat però intentarem treure-li partit.

Robledo ha fet partíceps els socis del que preten l’entitat en el pròxim any. Entre els objectius hi ha la continuïtat de les dues marxes Transcollserola. El principal repte està en l’aposta per la gent jove. Per això, la Unió Ciclista organitzarà aquest estiu una setmana de colònies. La idea és treballar conjuntament amb l’OMET per donar continuïtat als joves que acaben de l’Escola de Ciclisme.

Declaracions

Rafa Robledo

Volem crear alternatives vàlides per aquesta franja d’edat.

El nou president inicia mandat després que José Maria Blasco hagi acabat l’any de presidència i hagi decidit no continuar al capdavant.