Els sol·licitants del vot per correu rebran la documentació a partir del 22 d’abril

El 2 de maig acaba el termini per sol·licitar el vot per correu

230609-vot-correu-eleccions-a-ajuntament.jpg
Foto: Ajuntament
-->
Enllaç copiat al clipboard

Redacció

Serveis Informatius de Cugat Mèdia

Llegir-ne més

Serveis Informatius de Cugat Mèdia

Llegir-ne més
27/03/24 a les 18:44h
 |  1 minut de lectura

El 22 d’abril es començarà a enviar als sol·licitants del vot per correu la documentació necessària perquè puguin exercir el dret a vot per a les eleccions al Parlament. El termini per sol·licitar el vot per correu finalitzarà el 2 de maig i aquells que l’hagin demanat podran dipositar el seu vot fins al 8 de maig. La petició es pot fer de manera telemàtica a través de la pàgina web de Correus o presencialment a qualsevol oficina de l’Estat espanyol.

Si s’opta per fer-ho en línia, és necessari acreditar la identitat a través d’autentificació i firma electrònica. Per altra banda, en el cas de decantar-se per la modalitat presencial, es recomana demanar cita prèvia per evitar cues. Els requisits per accedir aquesta modalitat de vot per correu són els mateixos que presencialment. És a dir, ser major d’edat i estar inscrit al cens electoral.