Els telèfons que responen a les emergències i dubtes de la ciutadania

Es demana no saturar els telèfons i accedir a la informació si es pot als webs

200316-telefon-a-cugatmedia.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
16/03/20 a les 18:25h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

Les administracions compten amb telèfons per atendre urgències i altres informacions. Així, el 061 centralitza les qüestions referides a símptomes o consultes sanitàries rellevants vinculades a la covid-19, mentre el 112 atén la resta d’emergències que requereixen presència immediata de serveis mèdics o de seguretat. Des de l’Ajuntament també està operatiu el 092 de contacte amb la Policia Local i el 010 per atenció ciutadana, però no són per consultes mèdiques. A més, la Diputació de Barcelona ha habitat una línia d’atenció 900 excepcional per a la gent gran que actualment no té servei de teleassistència.

Aquests són els telèfons d'emergències

Aquests són els telèfons d’emergències

És important dirigir-se al telèfon adient, ja que el 061 està rebent un volum considerable de trucades. Des de les administracions, es fa una crida per, si no és necessari, dirigir els dubtes i altres qüestions sobre el coronavirus a altres canals habilitat. Al Canal Salut de la Generalitat

hi ha tota la informació sobre el coronavirus, així com un test

que pots fer abans de trucar al 061. A més, la conselleria de Salut ha posat en marxa l’aplicació mòbil 061 CatSalut Respon amb tota la informació.