Els treballadors de Sharp inicien dimecres mobilitzacions per desbloquejar el conveni

logo-sharp.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
04/07/03 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Economia

Els treballadors de l’empresa SHARP començaran aturades en els diferents torns de treball a partir de dimecres vinent. L’objectiu d’aquestes mobilitzacions és aconseguir que s’apliqui l’increment salarial que es va marcar en el Conveni Col·lectiu del Metall 2003 i que es reemprenguin les negociacions per la millora del conveni sindical.

Les aturades estan convocades pel comité d’empresa i es succeiran cada dimecres fins que es desbloquegin les negociacions amb la direcció de l’empresa. En total seran 6 hores d’aturada, dues per cada torn. Els treballadors reclamen l’increment salarial que es va fixar en el Conveni del Metall de Barcelona que suposa un 5% més en tots els conceptes de la nòmina. Segons Miguel Redolar, membre del comité d’empresa, aquest ha de ser el primer pas per després aconseguir una millora sobre el conveni.

El comité d’empresa ha explicat que els treballadors es conformarien amb què es reemprenguin les negociacions del pacte intern de millora de conveni. Els sindicats van proposar un ampli llistat de propostes de les quals l’empresa només va accedir a una tal, i com explica Miguel Redolar.

L’empresa SHARP compta amb un planter de 750 treballadors i es dedica a la fabricació de televisors convencionals i de plasma.