Tenir bons professionals i la internacionalització són les receptes d’èxit empresarial que s’extreuen del primer col·loqui ‘Vallesans d’Èxit’ que s’ha celebrat aquest dimecres de la mà de Sant Cugat Empresarial. La propietària del Grup Rosa Gres i el fundador d’Eurofragance han compartit experiències davant un auditori de 150 empresaris de la comarca al Sant Cugat Hotel.
La propietària del Grup Rosa Gres, Rosa Sugrañes, ha destacat la duresa de la crisi i ha explicat que davant d’aquesta situació les empreses han hagut d’innovar encara més, reestructurar-se i internacionalitzar-se. A més, Sugrañes ha ressaltat la importància de comptar amb bons professionals i treballar molt.
Rosa Sugrañes
El fundador d’Eurofragance, Santiago Sabatés, també ha destacat la passió pel negoci com un element clau i ha explicat que la internacionalització d’Eurofragance ha estat molt important per minimitzar els riscos de la crisi actual.
Santiago Sabatés
La trobada ha comptat amb els organitzadors, el president de Sant Cugat Empresarial, Frederic Boix, i el president de Cerdanyola Empresarial, Lluís Sisquella, i també el tinent d’alcalde d’Economia, Empresa i Ocupació, Carles Brugarolas. Tots tres han destacat el valor d’activitats com aquesta i la importància de treballar el ‘networking’ entre les diferents empreses ubicades a l’entorn del Catalonia Innovation Triangle (CIT). Boix s’ha felicitat per encetar aquest cicle de tertúlies que permeten establir un diàleg ‘obert i sincer’ entre empresaris d’èxit i el públic empresarial assistent a la trobada.

