Els veïns de Les Planes i Can Borrull disposen des d’avui d’un nou autobús i una nova línia

autobus-planes.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
09/01/03 a les 00:00h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Societat

El districte de Les Planes compta amb un nou autobús i una nova línia que connecta el barri de Can Borrull amb l’estació de Ferrocarrils. Aquesta línia complementa l’actual, que arriba fins el centre de la ciutat i la Floresta.

El nou autobús està adaptat per a minusvàlids i està preparat per poder circular pels carrers estrets i de forts pendents. Lluís Recoder ha explicat que la nova línia millorarà la mobilitat dels veïns i la connexió amb la resta de transports públics, gràcies a la integració tarifària:

Fins ara, el sector de Can Borrull no disposava de cap servei de transport, i durant molt temps han reivindicat la posada en marxa d’aquest autobús. L’alcalde ha explicat que, per poder crear aquesta línia, s’ha fet molta feina prèvia en la urbanització dels carrers i en la millora del districte:

Per la seva part, els veïns de les Planes han mostrat la seva satisfacció per la nova línia:

L’autobús circularà des de les 6 del matí fins les 10 de la nit, amb una freqüència de pas de 30 minuts en hora punta, i d’una hora a la resta del dia. El vehicle té capacitat per 21 passatgers, amb dues places per a disminuïts.