L’Ajuntament ha posat en marxa un servei de mediació de lloguers de locals comercials i oficines. Una proposta que se suma a
El nou servei de mediació va adreçat a propietaris de locals comercials i oficines i als seus arrendataris (persones autònomes i microempreses amb menys de deu treballadors) amb establiment a Sant Cugat. La idea de l’Ajuntament és que, en les situacions que no hagi estat possible un acord o negociació, es pugui recórrer a aquest servei el qual també ofereix un acompanyament professional especialitzat per tal de promoure la comunicació i trobar una fórmula que beneficiï a totes dues parts. Per tal de sol·licitar el servei de mediació, els interessats s’han d’adreçar a l’OAE a través d’aquest formulari. Posteriorment, l’equip tècnic atendrà la sol·licitud al més aviat possible.
Més serveis de l’OAE
Aquest nou servei impulsat per l’Ajuntament se suma
als que ja oferia l’Oficina d’Atenció a l’Empresa. Aquesta disposa d’assessorament personalitzat per informar, orientar i donar suport en la gestió de totes les mesures que s’han fet públiques en l’àmbit local, autonòmic i estatal per combatre la crisi del coronavirus. Segons ha donat a conèixer el consistori, des de mitjans de març, l’OAE ha atès més de 80 consultes sobre qüestions com l’ajornament de tributs, els ajuts per a autònoms de la Generalitat de Catalunya, la prestació extraordinària per cessament d’activitat o els Expedients de Regulació Temporals d’Ocupació (ERTO).

