ERC lamenta les crítiques de l’alcalde pel retard dels 4 Cantons

-->
Enllaç copiat al clipboard
14/06/02 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Política

Esquerra Republicana ha lamentat el to amb què l’alcalde, Lluis Recoder, va desqualificar el seu partit arran de les obres de l’aparcament dels 4 Cantons. Segons el seu portaveu, Eduard Pomar, les crítiques responen al nerviosisme de l’equip de govern per les pròximes eleccions i el retard de les obres.

Des d’Esquerra Republicana han demanat que l’equip de govern actui de forma més respectuosa davant les crítiques de l’oposició. Escoltem Eduard Pomar:

Pomar també ha assegurat que el seu partit, a l’igual que qualsevol ciutadà, té dret a preocupar-se davant les molèsties que poden comportar les obres i l’endarreriment de la seva execució. Segons el portaveu d’Esquerra, amb les queixes que han exposat aquesta setmana només recollien l’opinió dels veïns de la zona dels 4 cantons.