ERC-MES vol que Sant Cugat tingui més punts de reciclatge d’oli domèstic

Els republicans ho defensaran amb una moció al ple d'aquest juny

180611-bidonet-oli.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Eva Garrido

M'agrada escoltar i explicar històries que neixen de la proximitat.

Llegir-ne més

M'agrada escoltar i explicar històries que neixen de la proximitat.

Llegir-ne més
11/06/18 a les 22:10h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Política

ERC-MES insta l’Ajuntament a estudiar la necessitat d’implementar més punts de recollida d’oli usat domèstic i impulsar una campanya de conscienciació. El grup municipal presentarà una moció al ple de juny on també demana que es faciliti a la ciutadana l’ús d’aquests punts de reciclatge. Actualment, per fer servir els punts de reciclatge d’oli cal disposar del ‘Bidonet’ que lliura l’Ajuntament a tots els residents a Sant Cugat.

El regidor d’ERC-MES Èric Gómez creu que, després de la posada en marxa dels primers punts de recollida d’oli usat al 2011, cal recordar a la ciutadania la importància de fer-ne ús.

Declaracions

Èric Gómez

Des del 2011 al 2018 han passat set anys i és evident que cal un altre cop donar a conèixer aquests punts i plantejar-se si en falta algun més a la ciutat.

Gómez afirma que hi ha punts de la ciutat on per la seva densitat de població caldria la incorporació d’algun punt més com seria el cas del barri del Monestir.

Actualment hi ha 11 punts de recollida d’oli d’ús domèstic a Sant Cugat

– Entre el carrer de l’Abat Armengol i el Camí Vell de Sabadell – A l’avinguda de Torreblanca amb el carrer de Pau Casals – Estació d’FGC de Valldoreix – Mercat de Mira-sol – Centre Cívic i Sanitari de la Floresta – Casal de les Planes – Entre l’Avinguda de la Clota i Benet Cortada – Ambiteca – Punt verd de Can Calopa – Punt Verd Mòbil