Esade Creàpolis ha inaugurat aquest dijous oficialment la Rambla de la Innovació, cinc laboratoris, situats al carrer principal del campus, destinats a donar suport a iniciatives tecnològiques i creatives en el món empresarial. El FabLab Sant Cugat, l’eWorks, l’eGarage, el Fusion Point i la Decision Room formen part de l’aposta de la institució educativa, que celebrarà l’any vinent el desè aniversari de les instal·lacions.
Els cinc espais de la Rambla estan pensats per respondre a tots els estadis pels quals passa una idea abans de convertir-se en realitat i minimitzar el màxim possible els errors en la presa de decisions. Així, els estudiants tenen accés a espais per compartir idees embrionàries entre ells i amb estudiants d’altres disciplines, a recursos per portar a la pràctica aquests projectes, per fabricar prototips i per fer exploracions de mercat per ajustar el llençament final del producte. El director general d’Esade Creàpolis, Oriol Alcoba, ha explicat a Cugat.cat que amb aquesta inauguració es tanca la primera fase del projecte del campus de Sant Cugat i que l’objectiu ara és consolidar-lo com a referència en la innovació.
Mercè Conesa
L’alcaldessa, Mercè Conesa, ha posat en valor l’aposta de la ciutat per instal·lacions com la de l’escola de negocis.
Una visita a les instal·lacions i un vermut han servit per inaugurar l’espai en un acte que ha tingut la presència de l’alcaldessa, Mercè Conesa.

