Esports busca una solució per ubicar les arts marcials

-->
Enllaç copiat al clipboard
23/09/08 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Esport Municipal

El Jiu-Jitsu Sant Cugat s’entrena des de fa dues setmanes a la Sala Blava del Pav-3. Una nova ubicació que no acaba de convèncer els lluitadors del club santcugatenc, que demanen que es millorin les instal·lacions. El regidor d’Esports, Xavier Amador explica que es vol trobar una solució definitiva.

Els lluitadors santcugatencs s’entrenaven fins aquest inici de curs a la sala polivalent del Club Muntanyenc. Una ubicació que s’adequava millor a les necessitats del Jiu-Jitsu Sant Cugat. El sensei santcugatenc Sergi Subirà reconeix a ‘Cugat.cat’ que es trobaven més còmodes a l’antiga ubicació.

Declaracions

Sergi Subirà

Al CMSC estàvem més amples, a vegades costa adaptar-se als nous espais

Segons explica Subirà, la ventilació de la Sala Blava no és suficient per un esport tan exigent i pateixen molt quan fan grans esforços.

Declaracions

Sergi Subirà

A l’espai fa molta calor i ens costa fer esforços sense fatigar-nos molt. Espero que es solucioni

Respecte a aquestes demandes, el regidor d’Esports, Xavier Amador, ha explicat que s’està treballant per buscar una ubicació definitiva pels practicants d’arts marcials. En l’entrevista mensual del regidor a ‘Cugat.cat’, Amador reconeixia que la Sala Blava té deficiències, però recordava que s’ha fet un esforç per dedicar la sala a aquesta pràctica.

Declaracions

Xavier Amador

No és la millor sala però és la que tenim

De moment, i a l’espera que es trobi una solució, continuaran els entrenaments a aquesta ubicació.