El Teatre la Unió acull aquest diumenge la representació de l’obra ‘Jugant amb Molière’. Amb aquest muntatge, el dramaturg Esteve Polls s’acomiada dels escenaris després d’una llarga trajectòria iniciada al 1952. El repartiment de l’espectacle compta amb els actors santcugatencs Jaume Pla i Sílvia Vilarrasa.
La història té lloc a l’escriptori de Molière: dels seus calaixos, en surten els personatges de les obres del dramaturg francès i entre ells s’estableixen diàlegs i discussions creant situacions força còmiques. El director, Esteve Polls, destaca la qualitat d’un text apte per a tot tipus de públic.
Esteve Polls
Aquesta representació forma part de la darrera gira de la dilatada carrera de Polls, però el mateix director ha deixat oberta la possibilitat de tornar al món del teatre. Són declaracions a Cugat.cat.
Esteve Polls
‘Jugant amb Molière’ es podrà veure al Teatre la Unió aquest diumenge a la tarda a partir de dos quarts de set. En el repartiment hi figuren els santcugatencs Jaume Pla i Sílvia Vilarrasa.

