Eurofragance reforça la seva presència a l’Índia

La multinacional inaugura un centre creatiu a Bombai

220330-eurofragance-a-eurofragance.jpg
Foto: Eurofragance
-->
Enllaç copiat al clipboard
08/05/24 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Economia

Eurofragance, l’empresa de fragàncies amb seu a Sant Cugat, manté l’aposta d’expansió global amb la inauguració d’un centre creatiu a Bombai (Índia) amb l’objectiu d’oferir noves solucions olfactives als clients. Eurofragance subratlla que el país asiàtic “ofereix un paisatge pròsper amb un gran potencial”. El nou centre s’afegeix a les que ja té la multinacional a Singapur, Dubai, Mèxic i l’Estat espanyol.

Les operacions d’Eurofragance amb l’Índia van començar el 2020 i des de llavors l’empresa ha obtingut un creixement exponencial, segons el seu CEO, Laurent Mercier. Alhora, apunta que aquest moviment ressalta el compromís de la multinacional “a l’hora d’abordar les oportunitats de creixement en economies dinàmiques” i que consolida Eurofragance com la líder global en la innovació de fragàncies. El nou centre de Bombai seguirà operant estretament amb el de Dubai per valdre’s de l’especialitat d’aquest pel que fa a les fragàncies de la zona del Golf.