Eurofragance tanca els comptes del 2014 amb un creixement del 14,5%

seu-eurofragance.jpeg.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
09/03/15 a les 14:42h
 |  1 minut de lectura
Secció: Economia

La multinacional Eurofragance, amb seu a Sant Cugat, ha tancat els comptes del 2014 amb un creixement del 14,5%. La companyia ha obtingut una facturació de 53,7 milions d’euros i ha augmentat en un 12% el nombre de treballadors.

La empresa internacional de la família Sabatés, que dissenya i produeix fragàncies per a perfumeria, cosmètica, cures personals i productes de neteja de la llar, té presència en més de 60 països

i vendes en els cinc continents. Durant el 2015, l’empresa té com a objectiu continuar el creixement internacional especialment a Àsia i Amèrica, amb millores enfocades al creixement de la productivitat i servei per a tota la companya. Entre els projectes d’aquest any, l’empresa preveu finalitzar al juliol un nou centre creatiu a Dubai, a un clúster empresarial de referència a la zona, que ha suposat una inversió de més de dos milions d’euros i té com a objectiu impulsar el negoci a la zona del Golf.