Més de 200 atletes han participat a la cursa de Medijocs, organitzada pel col·legi de Metges de Catalunya, amb inici i arribada al Parc de la Pollancreda. Manuel Tornero ha estat el guanyador de la cursa general mentre que Esperanza Zuriguel s’ha imposat a la categoria femenina.
El Parc de la Pollancreda ha acollit aquest dissabte la tercera edició de la cursa atlètica dels Medijocs. La ciutat de Sant Cugat ha acollit per tercer any consecutiu els Tercers Jocs Col·legiats oberts per a tots els corredors. La cursa s’ha iniciat a un bon ritme on un grup d’atletes destacats ha dominat des del primer quilòmetre. La bona organització i el control no ha estat suficient per impedir un incident provocat per un gos descontrolat, un pastor alemany, que ha atacat al primer grup de corredors. Tot i això ningú ha resultat ferit i cap atleta ha hagut de retirar-se de la cursa. El guanyador, l’atleta de l’equip Domingo Catalan, Manuel Tornero, explica com s’ha desenvolupat la cursa i fa una valoració personal .
Manuel Tornero
Julio Navas, primer classificat en la categoria de metges i quart classificat en la categoria general fa una valoració molt positiva d’aquesta tercera edició dels Medijocs.
Julio Navas
Tot i que l’incident amb el gos ha obligat als atletes a aturar-se per uns instants,el incident no ha estat una nota negativa per a tots els corredors, un segon grup d’atletes, com el que encapçalava Nacho Martín, un corredor que s’està iniciant, ho ha tingut més fàcil per atrapar al primer grup. Martín, que ha finalitzat la cursa entre els vint primers, comenta com ha viscut l’incident des de les primeres files del segon grup d’atletes.
Nacho Martín
Vista la bona rebuda que ha tingut la tercera edició dels Medijocs, de ben segur que Sant Cugat seguirà acollint aquesta matinal atlètica. A més d’acollir la cursa atlètica, Sant Cugat també acull el campionat de futbol 11 per a metges té lloc al CAR entre el 19 d’abril i el 12 de maig.

