Èxit de participació a la trobada de geganters en el 20è aniversari de la colla de Sant Cugat

-->
Enllaç copiat al clipboard
30/06/07 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció:

Una desena de colles geganteres de Catalunya han participat aquest dissabte en la 21a trobada gegantera de Festa Major. Dos recorreguts iniciats des de les places de Doctor Galtés i d’en Coll han desembocat a la plaça d’Octavià, on ha tingut lloc el ball popular de gegants.

Colles vingudes d’arreu de Catalunya com Cerdanyola, el Pont de Vilomara, Lleida i Balaguer han acompanyat la colla de Sant Cugat en la 21a trobada de geganters. A banda el membre de la Colla de Sant Cugat, Lluís Cadafalch, destaca la importància de la celebració d’enguany.

Declaracions

Lluís Cadafalch

Fem dos recorreguts per la ciutat i acabem a la plaça d’Octavià. Enguany la colla fa 20 anys.

Els santcugatencs s’han afegit a la celebració mentre avançaven els recorreguts que han arribat una plaça d’Octavià a vessar per seguir el tradicional ball de gegants.