Èxit rotund de la Festa Major de la Colònia Montserrat: “Ha vingut més gent i hi ha traspàs generacional”

La celebració creix i els organitzadors fan una crida perquè hi vagin veïns de Valldoreix

240901-fm-colonia-montserrat-a-cugat.jpg
La plaça Hortet Solé ha aplegat els actes de la Festa Major / Foto: Alex Suárez (Cugat Mèdia)
-->
Enllaç copiat al clipboard
01/09/24 a les 19:06h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

La Colònia Montserrat ha tancat aquest diumenge la Festa Major amb un resultat immillorable: més gent que mai i més joves participant-hi. Aquesta ha estat la valoració que n’ha fet el president de l’Associació de Veïns, Sergi Yuste, qui ha destacat l’any “espectacular” que ha firmat l’entitat i la festa “molt millor” que la de l’any passat.

L’organització destaca com han notat un traspàs generacional amb veïns i participants més joves i han fet una crida perquè hi vagin també visitants de Valldoreix a una festa cada cop més oberta. La botifarrada i sardinada ha estat l’acte més multitudinari dels dies de gresca a la Colònia Montserrat, una activitat on tots els veïns es val bolcar completament. De cara a l’any que ve l’objectiu és continuar creixent tot i els mitjans limitats dels quals disposen. No obstant això, Yuste ha explicat que sempre estan disposats a inventar-se alguna cosa per tenir més ganxo a la pròxima Festa Major.

Declaracions

Sergi Yuste

Volem que la gent de Valldoreix també sàpiga que som peculiars, som alternatius, som la república independent de la Colònia Montserrat, però convidem a tothom que gaudeixi de les nostres festes. Estan obertes a tothom.