Farmaoffice llança un sistema per millorar la comunicació entre farmàcies i clients

180424-farmaoffice.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
24/04/18 a les 15:45h
 |  1 minut de lectura
Secció: Economia

L’empresa santcugatenca Farmaoffice han llançat un sistema multicanal per millorar la comunicació amb els clients per part de les farmàcies. Aquest ‘software’ permet als comerços gestionar en una mateixa plataforma les campanyes a través de xarxes socials i una aplicació específica que els clients poden descarregar-se per rebre les últimes novetats de la farmàcia. Marc Cases i Isaac Fàbrega són els fundadors d’aquesta ‘start-up’, amb seu al Sant Cugat Business Park.

Més enllà de ser una via per comunicar-se amb els clients, el sistema també permet segmentar-los per grups i ofereix informes de rendibilitat i visites. Això obre la porta a campanyes de comunicació específiques per a productes amb un públic molt concret. Un dels fundadors de l’empresa, Marc Cases, ha explicat a Cugat.cat que la idea de l’empresa va sorgir a partir de la seva pròpia necessitat en una farmàcia.

Declaracions

Marc Cases

El sector farmàcia no havia necessitat sortir fora i ens trobem de fa uns anys una necessitat de relacionar-nos amb el client que necessita d’eines tecnològiques.

Isaac Fàbrega és l’encarregat d’impulsar la vessant tecnològica de la proposta. El programari s’integra dins el de gestió de la mateixa farmàcia, un fet que fa més fàcil la implantació per al comerciant.