L’empresa santcugatenca Farmaoffice han llançat un sistema multicanal per millorar la comunicació amb els clients per part de les farmàcies. Aquest ‘software’ permet als comerços gestionar en una mateixa plataforma les campanyes a través de xarxes socials i una aplicació específica que els clients poden descarregar-se per rebre les últimes novetats de la farmàcia. Marc Cases i Isaac Fàbrega són els fundadors d’aquesta ‘start-up’, amb seu al Sant Cugat Business Park.
Més enllà de ser una via per comunicar-se amb els clients, el sistema també permet segmentar-los per grups i ofereix informes de rendibilitat i visites. Això obre la porta a campanyes de comunicació específiques per a productes amb un públic molt concret. Un dels fundadors de l’empresa, Marc Cases, ha explicat a Cugat.cat que la idea de l’empresa va sorgir a partir de la seva pròpia necessitat en una farmàcia.
Marc Cases
Isaac Fàbrega és l’encarregat d’impulsar la vessant tecnològica de la proposta. El programari s’integra dins el de gestió de la mateixa farmàcia, un fet que fa més fàcil la implantació per al comerciant.

