La secció de gimnàstica rítmica i estètica del Club Muntanyenc Sant Cugat homenatja l’exgimnasta Marina Fernández en el Festival de Nadal de l’entitat. Els grups de competició del club han interpretat totes les cançons que ha representat Fernández durant la seva carrera en un pav 3 de la Rambla del Celler ple a vessar. L’esdeveniment també ha servit per reunir els grups de rítmica i estètica de 10 escoles de la ciutat.
Marina Fernández s’ha acomiadat davant de la seva gent amb un esdeveniment ple d’emocions. Els conjunts de competició del Muntanyenc, juntament amb gimnastes de la talla de Gemma Oliver, Clara Ezquerdo o Rocío Lozano, han sorprès Fernández executant alguns dels exercicis que ha dut a terme durant la seva carrera. Tot plegat en un ambient festiu i nadalenc, en què el Club Muntanyenc ha comptat amb la col·laboració de grups de 10 escoles de la ciutat entrenats per entrenadores de l’entitat. La directora tècnic de la secció de Rítmica del club, Mònica Vinyals, es mostra satisfeta amb el resultat de la festa malgrat la joventut i falta d’experiència d’algunes de les gimnastes.
Monica Vinyals
Els diferents conjunts han interpretat cançons nadalenques com ‘El dimoni escuat’, ‘Aquí és Nadal i estic content’, ‘Jingle Bell Rock’ i ‘Santa Claus is coming to town’ caracteritzades amb elements típics del Nadal.

