El Winterthur Sant Cugat de futbol sala s’apropa a la part alta de la Nacional B després de guanyar al Marfil Santa Coloma “B´´ per 9 gols a 8. Els vermell-i-negres capgiren el marcador als últims minuts en un partit molt igualat.
Duel espectacular el que van protagonitzar Winterthur Sant Cugat i Marfil Santa Coloma ahir a la tarda al PAV 3. De fet, només cal mirar el marcador per fer-se una idea del gran partit de tots dos equips, 9 a 8, a favor dels locals. Tot i la victòria els de Jaime Martínez van haver de patir molt per superar un rival de la part mitja de la taula. I és que els santcugatencs van començar el partit amb moltes errades defensives i això va permetre al rival marcar als deu segons de joc el que sens dubte és un dels gols més ràpids de la lliga. Tot i l’empat de Pau un minut després, les mancances al darrera van continuar i el filial del Santa Coloma ho va saber aprofitar per posar-se 1 a 3 al marcador. El gol de Calle als deu minuts del final de la primera part va esperonar als santcugatencs que es van bolcar a l’atac però que a la vegada va permetre contraatacs fàcils al Santa Coloma. De fet, de no ser per les intervencions d’Alex i pel gol de Vela a l’últim minut s’haguessin anat al descans amb un marcador molt pitjor que el 3 a 5. La segona meitat va ser una altra història. Els vermell-i-negres van sortir més concentrats i Agus primer i Jordi després van aconseguir l’empat. El Winterthur anava imposant el seu ritme, però al futbol, també cal comptar amb el rival, i en aquest cas un equip filial com el del Santa Coloma sempre és un contrincant molt complicat. Tant que sense desplegar un gran joc es va posar per davant al marcador en dues ocasions més, en el 5 a 6 i en el 6 a 7. Després van arribar els moments clau del matx. Primer l’empat de Cristian aprofitant una pilota solta dintre de l’àrea. I més tard, l’expulsió de Pau que va posar més tensió al partit i que va esperonar als santcugatencs ja que en dos minuts els gols de Vela i Agus van sentenciar el matx. Tot i el gol final del Marfil Santa Coloma els de Jaime Martínez van resistir els últims segons i van acabar enduent-se els tres punts. Josep Maria Zapater és el president del Winterthur Sant Cugat.
Josep Maria Zapater
La propera jornada el Winterthur Sant Cugat visita la pista del Lloret, un altre equip de la part mitja de la classificació. Serà un bon moment per mirar de fer-se amb el liderat de la classificació.

