23/05/26 a les 17:50h
|
1 minut de lectura
Secció:
Societat
Unes 900 persones, la immensa majoria infants, han gaudit aquest dissabte d’un matí matemàtic. Ho han fet amb la segona edició de la Gimcamath, organitzada per Innovamat amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sant Cugat. La canalla ha pogut enfrontar-se a reptes i exercicis per gaudir de les matemàtiques. Cugat Mèdia també hi ha participat, amb un programa de ràdio en directe i un repte per aconseguir entrades per al festival Petits Camaleons.
Fotos: Ajuntament de Sant Cugat


















Fotos Ajuntament de Sant Cugat
Fotos: Cugat Mèdia (Lali Puig)









Fotos: Cugat Mèdia (Lali Puig)
Tags:
