09/05/26 a les 15:08h
|
1 minut de lectura
Secció:
Societat
L’escola de Volpelleres l’Olivera ha celebrat aquest divendres el 20è aniversari. En un acte festiu dins del centre, professorat, alumnat i exalumnes han gaudit d’una trobada plena de records i emocions. La música i els gegants han fet dansar als assistents, i, en commemoració de les dues dècades d’existència, s’ha plantat una olivera al pati de l’escola.
Fotos: Ajuntament de Sant Cugat










Fotos: Ajuntament de Sant Cugat
Tags:
