23/05/26 a les 17:06h
|
1 minut de lectura
Secció:
Cultura
Fa un any que Cultura al Carrer, una plataforma que agrupa més d’una setantena d’entitats de Sant Cugat, va activar-se amb l’objectiu de combatre la “burocràcia absurda”, “restriccions desproporcionades” i les dificultats per accedir a l’espai públic. Aquest dissabte, a un mes de la Festa Major, s’han manifestat, amb una protesta que ha aplegat més de 200 persones pel centre de la ciutat.
Fotos: Cugat Mèdia (Lali Puig)
























































Fotos: Cugat Mèdia (Lali Puig)
Tags:
