10/05/26 a les 16:36h
|
1 minut de lectura
Secció:
Societat
El Claustre del Monestir ha acollit aquest dissabte d’acte de celebració del Dia d’Europa. A l’esdeveniment hi ha assistit una trentena de persones, incloent representants dels grups municipals. El Dia d’Europa és una celebració internacional que commemora la Declaració de Schumann, amb què es va engegar la Unió Europea. La trobada ha comptat amb música interpretada pels estudiants del Conservatori de Sant Cugat i d’activitats organitzades per l’Institut de la Infància.
Fotos: Ajuntament de Sant Cugat




















Fotos: Ajuntament de Sant Cugat
Tags:
