FUTBOL: El Sant Cugat Esport farà aquest diumenge al matí la presentació del futbol base de la seva entitat.

-->
Enllaç copiat al clipboard
11/11/04 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Futbol

El Sant Cugat Esport farà aquest diumenge al matí la presentació del futbol base de l’entitat. Des dels patufets fins als juvenils, tots desfilaran pel camp de futbol de Coll Favà. A l’acte hi assistiran l’alcalde de la ciutat, Lluís Recoder i el Regidor d’Esports, Xavier Cortés.

Més de vint equips des de la categoria de patufets, que són els petits de quatre anys, fins als juvenils, saltaran a la gespa de Coll Favà per presentar-se davant l’afició santcugatenca. De moment, els responsables del club no han desvetllat com serà l’acte, ja que com diu un dels membres de la directiva, Jordi Gomar, es vol que sigui una sorpresa.

La desfilada dels diferents conjunts del club santcugatenc començarà a les 10 del matí i és previst que acabi a les onze. Després jugarà el primer equip que tindrà, més que mai, el suport les grades de la seva afició, i en especial, la de tots els nois que integren aquest històric club. Gomar explica alguns aspectes importants d’aquesta presentació.

Esperem que l’afició del Sant Cugat Esports gaudeixi d’aquesta jornada festiva .