El Sant Cugat Esport organitza aquest cap de setmana un torneig de futbol 7 en categoria prebenjamí i patufet a Coll Favà. Per primera vegada també hi participarà l’equip femení del Sant Cugat, que enguany ha debutat a la lliga de la federació catalana. Amb aquest torneig l’entitat local tanca la temporada dels equips base.
Els més petits del Sant Cugat Esport acaben la temporada de torneigs, que van començar a principis del mes de maig, amb una competició aquest cap de setmana a casa. L’entitat local organitza durant dissabte i diumenge al matí quadrangulars per les categories de patufets, 4 i 5 anys, i prebenjamins, 6 i 7 anys. Però les protagonistes d’aquest cap de setmana seran les noies, ja que per primera vegada es desenvoluparà un “3 x 1” amb la participació de l’equip femení del Sant Cugat. El Caldes de Montbui i el Meridiana seran els dos rivals de les santcugatenques, que aquest any han debutat a la lliga de la Federació Catalana. Un dels coordinadors de futbol 7 de l’entitat local, Paco Gómez, comenta que al principi va ser difícil però que les fèmines han fet un bon paper en el seu primer any de competició.
Els entrenaments dels equips base del Sant Cugat s’acabaran a finals del mes de juny. Unes vacances merescudes serviran per preparar la nova temporada que es posarà en marxa el mes de setembre.

