Gaudeix del patrimoni local aquest cap de setmana

Dissabte, no et perdis la jornada de portes obertes a l’ermita de Sant Medir; diumenge, gaudeix d’una visita guiada al Monestir de Sant Cugat

Monestir de Sant Cugat / Foto: Localpres
-->
Enllaç copiat al clipboard

Eva Garrido

M'agrada escoltar i explicar històries que neixen de la proximitat.

Llegir-ne més
20/06/25 a les 15:50h
 |  1 minut de lectura
Secció: Cultura

Sant Cugat ofereix dues propostes culturals ideals pels amants de la història, la natura i patrimoni. D’una banda, com cada primer i tercer dissabte de mes, l’ermita de Sant Medir obre portes perquè veïns i curiosos gaudeixin d’aquest espai emblemàtic. L’ermita es podrà visitar el dissabte 21 de juny des de les 11 h fins a la una del migdia. D’altra banda, en el marc de l’activitat ‘Passejades per Collserola’, el diumenge 22 el Club Muntanyenc organitza l’última sortida de la temporada amb una visita guiada al Monestir de Sant Cugat conduïda per l’historiador local Domènec Miquel.

L’activitat, de baixa dificultat i apta per a tothom, tindrà una durada aproximada de 3 hores i mitja, amb una pausa d’uns 25 minuts per esmorzar. A peu, els participants exploraran l’església, el claustre, la sala capitular i fins i tot el campanar, des d’on es podrà gaudir d’una vista única de la ciutat. El preu és de 3 euros per als socis del Club Muntanyenc i de 5 euros per als no socis. Per participar-hi, només cal portar calçat còmode, aigua i esmorzar. Més informació al 93 674 53 96 (Secretaria del Club, de dilluns a divendres de 17 a 20 h).