En el primer programa de la temporada 2025/2026 entrevista a Gerald Patrick Fannon, programador del TAEVSC (Teatre Auditori Emma Vilarasau Sant Cugat), que anuncia la seva jubilació el dia 14 de novembre després de 29 anys d’exercir aquest càrrec que va començar quan Tom Seix era el director del teatre i que ha continuat amb diferents direccions amb una dilatada i esplèndida carrera curulla de grans espectacles de les diferents arts escèniques. Una llarga i fructífera vida professional que corrobora ara comentant les 10 obres de teatre, els 6 concerts de música clàssica, l’òpera amb una i un concert dedicat a aquesta art escènica, els 4 espectacles de dansa, 7 concerts molt diversos de música amplificada, 1 espectacle de poesia inaugurant el Festival Nacional de Poesia, 3 espectacles dedicats als més petits en família i 14 funcions del musical “Mamma mía”, a part de 7 sessions de jazz a la cafeteria del teatre i 5 espectacles de màgia propera també a la cafeteria.
També entrevistem al tenor i cofundador/coordinador de l’Ensemble Contratemps, Música antiga avui, Jorge Juan Morata per comentar el que queda pendent de representar-se del 7è Festival Contratemps “Relats que ressonen”, que va començar el dia 6 de setembre i acabarà el dia 10 d’octubre, amb concerts, el primer el dissabte vinent al claustre del Monestir amb Cristina Alis, organetto i el dissabte 27 al TAEVSC amb “Cagliostro” un espectacle de música i màgia, conferències, ioga, i diversos actes a les escoles i que aquest any també està present a Sabadell, Terrassa i Ripollet,
A l’iniciar el programa Eduard Jener anuncia que avui no hi ha l’habitual Homilia per deixar pas a l’homenatge a Gerald Patrick Fannon en el seu darrer programa com a programador del TAEVSC cantant el dos la popular cançó irlandesa “Danny Boy”.

