Geronimo Stilton trepitjarà vuit escenaris a l’Estat espanyol i un d’ells, Sant Cugat

geronimo-musical.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
09/08/13 a les 18:23h
 |  1 minut de lectura
Secció: Cultura

El musical ‘Geronimo Stilton’, que visitarà Sant Cugat al desembre, ha presentat la seva gira per l’Estat espanyol. L’obra es representarà, a banda de a Sant Cugat, a set ciutats més, entre les quals hi ha Cadis, Pamplona i Bilbao. El director del Teatre Auditori de Sant Cugat, Pep Tugues, valora que la companyia torni a triar Sant Cugat com una de les localitzacions on aturar aquesta gira i espera que el públic l’aculli amb el mateix entusiasme que el primer cop que van ser a la ciutat.

El musical ‘Geronimo Stilton’ vol continuar amb les seves funcions i ho farà amb un recorregut per tot l’Estat espanyol. La gira començarà el 11 de novembre i passarà per vuit ciutat de l’Estat espanyol, entre les quals es troba Sant Cugat. Les altres són Cadis, Vitòria, Pamplona, Bilbao, Còrdova, Palència i Valladolid. El director del Teatre Auditori, Pep Tugues, valora que l’obra torni a la ciutat i que torni a oferir l’espectacle. A més, recorda és un musical que repeteix a la ciutat i que la van acollir amb molt d’entusiasme.

Declaracions

Pep Tugues

Tenim una població familiar que els interessa aquest tipus d’espectacle. És un espectacle de grandíssima qualitat. És una satisfacció i esperem que el públic no fallarà.

Les entrades del musical aniran dels 13 al 26 euros i es representarà a Sant Cugat els dies 13,14 i 15 de desembre.