González (CMSC): ‘Tenim previst entrar a les pistes aquest dijous’

guinardera_obres.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
14/09/11 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Atletisme

El director tècnic de la secció d’atletisme del Club Muntanyenc Sant Cugat, Manel González, ha explicat a Cugat.cat que iniciaran la temporada aquest dijous a les pistes d’atletisme de la Guinardera, tal com l’entitat tenia previst.

Manel González ja ha convocat els més de 200 atletes del Muntanyenc a les pistes d’atletisme de la Guinardera per començar la nova temporada aquest dijous. González espera poder entrar a la nova instal·lació.

Declaracions

Manel González

No anar a la Guinardera seria un daltabaix pels nostres atletes.

En el cas que no fos possible disposar del nou equipament, González espera que l’Ajuntament busqui un emplaçament perquè els atletes puguin entrenar-se.

Declaracions

Manel González

Esperem poder entrar a la Guinardera. En cas negatiu, l’Ajuntament hauria de buscar un nou equipament.

La nova instal·lació ha de permetre a l’entitat millorar les seves condicions en la pràcitca esportiva.