H.SALA: El Júnior masculí debuta al campionat de Catalunya de sala

-->
Enllaç copiat al clipboard

Carme Reverte

Amant de la ràdio, els esports i la informació km 0. M'apassiona la conversa de prop i cara a cara. Em fascina conèixer persones, descobrir llocs i el que es cuina. Visca l'autenticitat!

Llegir-ne més

Amant de la ràdio, els esports i la informació km 0. M'apassiona la conversa de prop i cara a cara. Em fascina conèixer persones, descobrir llocs i el que es cuina. Visca l'autenticitat!

Llegir-ne més
14/01/05 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Hoquei herba

L’equip masculí del Júnior s’enfrontarà al Polo, el Club Egara i el Vallès en el campionat de Catalunya d’hoquei sala, que comença aquest cap de setmana a Terrassa. Els 3 primers equips del català accediran directament al campionat d’Espanya, que tindrà lloc a Madrid.

Com en el cas de les noies la competició masculina d’herba s’atura per poder disputar el campionat de sala. El conjunt de Toni Forrellat s’enfrontarà en el primer partit d’aquesta competició al Polo. El matx tindrà lloc avui a dos quarts de quatre de la tarda al pavelló de Can Salas. El conjunt santcugatenc, que obre el torneig, també tancarà la primera jornada amb el partit que disputarà davant l’Egara a dos quarts de nou del vespre. La competició es reprendrà dissabte 21 amb el tercer partit de la lligueta en què el Júnior jugarà contra el Vallès també a Can Salas. Els tres primers classificats del campionat català aconseguiran el passi directe al campionat d’Espanya, que es disputarà a Madrid al febrer. El quart classificat haurà de jugar un sector previ a Múrcia.