L’Handbol Sant Cugat guanya per 33 a 16 al rival més assequible de la lliga, el Creu Alta Sabadell. El conjunt de Jordi De La Cruz es mostra superior a un equip que continua últim a la classificació sense estrenar el seu compte de punts.
Com era d’esperar l’Handbol Sant Cugat va guanyar el Creu Alta Sabadell per 33 a 16 en un matx fàcil pels vermells-i-negres. El conjunt de Jordi De la Cruz tot i les quatre baixes, Àlex Morera, Miquel, Esteban Rodríguez, lesionats i Jordi Martínez, sancionat, va poder vèncer sense problemes a un Creu Alta que desprès de 12 jornades encara no ha pogut puntuar. L’Handbol Sant Cugat va ser en tot moment superior. Al descans s’arribava amb el resultat de 17 gols a 5 favorable als locals. La segona meitat va continuar amb la mateixa tònica i el partit va finalitzar amb un 33 a 16. El segon entrenador de l’Handbol Sant Cugat, Pere Lluís Martí, explica la facilitat amb la que van guanyar el matx.
El conjunt de Jordi de la Cruz tancarà aquesta primera volta el dia 16 de gener quan jugarà a la pista de l’Esplugues. Pere Lluís fa una valoració positiva del que va de temporada.
Demà dimarts 21 l’equip de veterans i el primer equip de l’Handbol Sant Cugat jugaran un partit amistós per finalitzar aquest trimestre de l’any al PAV-3 de la Rambla del Celler.

